RAEEN_HR

رایین هنرور

RAEEN_HR

رایین هنرور

کنترل کامپیوتر از راه دور با نرم افزار

کنترل کامپیوتر از راه دور مدت زمان زیادی است که در بین افراد رواج دارد و هرروز نیز این نیاز بیشتر می‌شود. در مواقع زیادی پیش می‌آید که مشکلات کامپیوتری برای افراد پیش می‌آید و به هر دلیلی، تمایل به بردن سیستم خود به تعمیرگاه را ندارند. یا ممکن است فایلی در سیستم خود داشته باشید که به آن نیاز دارید ولی نمی‌توانید مسیر را تا سیستم خود طی کنید و فایل را بردارید. در این شرایط، نرم افزارهایی برای ویندوز وجود دارند که به شما اجازه اشتراک کامپیوترتان را با کامپیوتر دیگر می‌دهند.

بدین معنی که اگر کامپیوتر شما خراب شده باشد و بخواهید کسی توسط اینترنت به سیستم شما متصل شود و مشکل را برایتان حل کند، با استفاده از نرم افزارهای کنترل کامپیوتر از راه دور، می‌توانید کامپیوتر خود را با وی به اشتراک بگذارید تا مشکل شما را برایتان حل کند (یا فایلی را که می‌خواهید توسط اینترنت از کامپیوتر خود دانلود کنید).

TeamViewer

این نرم افزار را قطعا می‌توان بهترین و کامل ترین نرم افزار در میان نرم افزارهای کنترل کامپیوتر از راه دور دانست. سیستم رمزنگاری پیشرفته اطلاعات ردوبدل شده، سرعت بسیار عالی، ایمنی بالا و… اصلی ترین دلایل برای بهترین بودن این نرم افزار هستند. اخیرا البته این کمپانی محدودیت‌هایی برای کشور ایران اعمال کرد که باعث عدم توانایی دسترسی کاربران با آی پی ایران شده است، در نتیجه برای استفاده از این نرم افزار، لازم است تا از آی پی خارجی جهت اتصال استفاده کنید.

 

Anydesk

این نرم افزار بسیار سبک است و پس از تحریم‌های TeamViewer برای ایران، توانست میان افراد زیادی خودش را تثبیت کند. این نرم افزار نیز کارایی مشابه تیم ویور دارد ولی از تیم ویور بسیار سبک تر است. قابلیت هایی از جمله قابلیت پشتیبانی خروجی صدا و نرم افزار موبایلی از اصلی ترین دلایل محبوب شدن این نرم افزار بوده است.

این روزها اکثر افراد از یکی از این دو نرم افزار استفاده می‌کنند ( به دلیل عدم نیاز به ابزار عبور از فیلتر و تغییر آی پی معمولا Anydesk رایج تر است ) که شما هم می‌توانید با نصب ساده یکی از این دو نرم افزار، امکان حل مشکلات کامپیوتری خود را بیشتر و سرعت این فرآیند را افزایش دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی